JÀrnvÀgsgatan 5, Sickla Galleria

Öppet idag frĂ„n 10:00

Pris frÄn: 199 kr

Pris frÄn: 199 kr

Pris frÄn: 799 kr

VĂ€lkommen till Synsam Sickla!

Behöver du hjÀlp med att skaffa glasögon eller linser? DÄ Àr du vÀlkommen till vÄr vÀlsorterade butik pÄ JÀrnvÀgsgatan 5 i Sickla Galleria i Sickla. HÀr kan vÄra legitimerade optiker hjÀlpa dig med olika sorters synundersökningar. Du hittar glasögon, linser och tillbehör frÄn vÀlkÀnda mÀrken hos oss, och sjÀlvklart hjÀlper vi bÄde dig som behöver skaffa glasögon för första gÄngen eller dig som bara vill uppdatera din stil.

Boka tid för synundersökning hos legitimerade optiker

PÄ Synsam Sickla hittar du kunniga, legitimerade optiker som kan hjÀlpa dig som vill testa din syn. Genom olika mÀtningar kan vi konstatera om du har nÄgot synfel som behöver korrigeras, och sedan hitta en bra lösning för dig. Synundersökning kan till exempel vara aktuellt om du:

• BesvĂ€ras av Ă„terkommande huvudvĂ€rk
  • Ofta har problem med trötta ögon
  • Har svĂ„rt att se pĂ„ olika avstĂ„nd
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon
  • Ska ta körkort

Hos oss Àr bÄde unga och gamla vÀlkomna, och vi hjÀlper dig utifrÄn just dina behov och önskemÄl.

Skaffa nya glasögon hos Synsam Sickla

Vi pÄ Synsam har ett stort urval av bÄgar frÄn mÄnga olika mÀrken, och vÄra rÄdgivare Àr dÀr för att hjÀlpa dig hitta rÀtt glasögon för just dig. Du kan Àven hyra dina glasögon hos oss, genom vÄrt abonnemang Synsam Lifestyle. DÀrtill hittar du solglasögon, linsvÀtska och tillbehör i vÄr butik.

Olycksgaranti och uppföljning

Hos oss pÄ Synsam kan du kÀnna dig trygg och vi erbjuder dig stöd Àven efter att du har gÄtt hem med dina nya glasögon. Skulle de skadas under de första 365 dagarna reparerar vi eller ersÀtter dem, utan extra kostnad. Om du skulle uppleva att din syn har förÀndrats inom samma tidsram Àr du ocksÄ vÀlkommen tillbaka till oss för en kostnadsfri undersökning.

Varmt vÀlkommen att kontakta Synsam Sickla pÄ JÀrnvÀgsgatan 5 i Sickla Galleria och boka en tid!

Informationen uppdaterades 11:47 - 29 sep, 2022

Omdömen frÄn patienter