Närhälsan Munkedal vårdcentral, Munkedal

Om Närhälsan Munkedal vårdcentral, Munkedal

Här arbetar 5 specialistläkare samt ST- och AT-läkare på mottagningen samt sköter äldrevården i området. Våra distriktssköterskor har specialkompetens inom diabetes, hjärta/kärl, astma/KOL och äldrevård/demens. Vi har en väl inarbetad BVC på Familjecentralen Skatten. Vi erbjuder psykologkontakt om du behöver samtalsbehandling. Vi kan erbjuda stöd av rehabkoordinator om du riskerar en längre periods sjukskrivning. Provtagning kan göras på vårt lab med drop in må - to 07.45-09.00. Vår medicinska fotvårdare har mottagning efter remiss. Vi erbjuder grupper så som Hälsokurs, Sömnskola, Smärtskola och Stresskola. Vi har också distriktssköterskemottagning i Dingle och läkar- och distriktssköterskemottagning i Hedekas för tidsbokade besök. Vi har också nära samarbete med rehab, ungdomsmottagning, barnmorskemottagning. Se även länk till vår hemsida. Kvällar och helger hänvisas till telefonrådgivning 1177 eller Närhälsan Tanumshede jourcentral mån-fre 17-22. Lör-sön10-16, samt helgdagar.

Lista dig hos Närhälsan Munkedal vårdcentral, Munkedal

Centrumvägen 34, 455 30, Munkedal - visa på karta