Vårdcentralen Mjölby

Om Vårdcentralen Mjölby

Vår målsättning är att ge befolkningen en trygg och säker vård med hög kompetens, god tillgänglighet och bra bemötande. För vissa vårdtjänster finns nu möjlighet för dig att själv boka tid direkt via vår webbtidbok. För mer information - se vårt utbud.$ Receptionen och mottagningarna har lunchstängt kl. 12.00-12.45. Om du har akuta besvär som inte kan vänta når du vårdpersonal genom att trycka på ringklockan i entrén.

Lista dig hos Vårdcentralen Mjölby

Smålandsvägen 24, Mjölby - visa på karta

Vårdcentralen Mjölby

09:52 - 16 jun, 2017 skrev:

Jag har bara positivt att säga om Mjölby vårdcentral. Jag känner alltid väl omhändertagen.

14:17 - 03 maj, 2017 skrev:

Har i stort sett alltid blivit bemött och behandlad med respekt, både från läkare och vårdpersonal

11:18 - 18 apr, 2017 skrev:

Anmärkningsvärt dålig attityd i receptionen. Ville beställa PSA prov. Hänvisad till telefonnummer där kön är så lång att man hänvisas till nästa dag. Oj oj oj vad körigt de tre hade som satt i receptionen

1,5

08:20 - 02 jan, 2017 skrev:

Kunnig och trevlig personal.

21:23 - 10 nov, 2016 skrev:

Snabb och effektiv hjälp.
Utmärkt och vänligt bemötande från all personal.

11:57 - 22 aug, 2016 skrev:

All kärlek och ros till Ahmed Al-kazarji på VC i mjölby. Fantastisk läkare som ger service och omtanke till sina patienter