Öppet idag från 08:00

Ätstörningsmottagningen Halmstad, Halmstad

Magnus Stenbocks väg 50, Halmstad

Ätstörningsmottagningen Halmstad, Halmstad

Ätstörningsvården i Halland tar emot patienter i alla åldrar vilket bland annat innebär att du inte behöver byta behandlare för att du fyller 18 år. Vården är dessutom likvärdig vid de båda mottagningarna i Varberg och Halmstad. Vi har öppet på dagtid alla vardagar. Du kan ringa till oss när du vill. Om vi inte har möjlighet att svara kan du bara tala in ett meddelande så ringer vi upp dig så fort vi kan. Det vanliga är att man kommer hit på remiss från annan vårdgivare, exempel vårdcentralen. Vill du lämna en egenremiss gör du det via www.1177.se. Här kan du också ta kontakt med oss i andra ärenden. Om du behöver akut hjälp eller vård kvällar och helger kan du vända dig till BUP:s akutmottagning i Halmstad eller sjukhusens psykiatriska akutmottagningar i Varberg eller Halmstad.

Informationen uppdaterades 17:10 - 22 dec, 2020

Logga - Kry