Öppet fredag från 07:00

Folktandvården Kinna, Kinna

Mor Kerstins torg 2, 511 54, Kinna

Folktandvården Kinna, Kinna

Hos oss kan både vuxna och barn få hjälp med allt från en vanlig undersökning till mer komplicerad tandvård. Våra duktiga tandvårdsteam hjälper dig med allt du behöver. Vi erbjuder även Frisktandvård där du betalar ett fast pris för din tandvård - ett bra sätt att hålla koll på dina tandvårdskostnader. Kontakta oss så får du veta mer.

Informationen uppdaterades 07:01 - 22 jun, 2021

5 / 5

28 jun, 2015 Åke skrev:

Jag vill tacka för det fantastiska engagemanget som personalen visade när jag den 23 juni utan förvarning och akut kom in till er från gatan , kom från Göteborg på tillfälligt besök i Kinna. Ett särskilt tack till damen i receptionen som verkligen visade engemang och omsorg. Tack också till de två tandläkare som tog hand om mig. Strålande bra service !

19 feb, 2015 Christian skrev:

Trevlig personal, fina lokaler, modern utrustning.

Fredag : 07:00 - 16:00
Måndag - Torsdag : 07:00 - 19:00 Helgfria vardagar