Öppet, idag till 17:00

Odensvi Familjeläkarmottagning

Odensviplatsen 2, Västerås

Odensvi Familjeläkarmottagning

Odensvi Vårdcentral är sedan 1994 en privat välfungerande distriktsläkarmottagning med verksamhet inom alla aspekter av primärvård. Vi är för närvarande fem specialister i allmänmedicin samt ST och AT läkare. Vi har distriktssköterskor med särskild kompetens inom diabetes, hypertoni, inkontinens och spirometri. Vi har egen BVC och MVC med barnmorska, sköterskor och psykolog med bl a föräldra- och pappagrupper. Vi har tre fysioterapeuter. Vi erbjuder bl a sjukgymnastisk behandling, kiropraktik, akupunktur, medicinsk yoga, bassäng, artros- och diabetesskola. Vi har även gruppaktivitet med cirkel- och styrketräning, kroppskännedom samt balans- och korordinationsträning. För akuta besvär som ej är äldre än 14 dagar är listade patienter välkomna till "Lättakuten". Öppet måndag-fredag kl 13.00-15.30, ej röda dagar. Tidsbokning behövs ej. Ex på besök: Hosta-snuva-feber, halsont, urinvägsbesvär, akut allergi, hud-, öron- och magbesvär, akut skada, akut smärta i rygg, knä, fot.

Informationen uppdaterades 17:02 - 18 nov, 2020

Logga - Kry