4.85
Öppet, idag till 17:00

Haga Läkargrupp Erland Schubert, Malmö

Carl gustafs väg 16, Malmö

Haga Läkargrupp Erland Schubert, Malmö

Haga Läkargrupp är en ny läkarmottagning i Malmö med specialister i allmänmedicin som har lång erfarenhet att handlägga och behandla sjukdomar i rörelseapparaten, idrottsskador, infektionssjukdomar, högt blodtryck, diabetes, hjärt-kärlsjukdomar, lungsjukdomar så som KOL och astma, allergier, hudsjukdomar, psykiska besvär m fl. Vi samarbetar med psykologer, fysikterapeuter och kiropraktorer. kontakt@hagalakargrupp.se

Informationen uppdaterades 08:02 - 9 okt, 2020

Logga - Kry

4.85 / 5

17 nov, 2020 Anna H. skrev:

Dr.Shubert är en bästa läkare som jag hade träffat på längre ,fick hjälp direkt ,han lyssnade på mig vad jag har för problemet ,Han gör sin bästa ,Tack att Han fins och hans sjuksköterska mycket trevlig ..är mycket nöjd

26 okt, 2020 Sandra R. skrev:

Alltså vilken läkare. Dr Robert Eng är engagerad och helt fantastisk! Sjuksköterskan Rima är helt underbar! Familjär mottagning i fina fräscha lokaler.

17 okt, 2020 Ann-Sofie o Ulf H. skrev:

Vi har haft den stora fördelen att i ca 10 år anlitat den skickliga och trevliga Dr Robert Eng. Hans medarbetare Sköterskan Rima Danilsson är av exakt samma klass. Tack för all hittillsvarande hjälp.

25 sep, 2020 Birgitta M. skrev:

27 aug, 2020 Berith Å. skrev:

Robert Engh är en fantastisk läkare, mycket professionell och samtidigt ger sig tid att lyssna . Vi i familjen är mycket nöjda, dessutom en mycket trevlig sköterska.