Öppet, idag till 17:00

Barn- och ungdomspsykiatri mottagning Lycksele

Lycksele lasarett

Barn- och ungdomspsykiatri mottagning Lycksele

Välkommen till barn- och ungdomspsykiatrisk mottagning Lycksele! Kontakta oss genom att logga in på våra e-tjänster eller ring något av våra telefonnummer. Barn- och ungdomspsykiatri Lycksele är en specialistmottagning för barn och unga med allvarliga psykiatriska tillstånd och där funktionsnivån i vardagen är påverkad. För att komma till vår mottagning behövs remiss från hälsocentralen, sjukstugan, barnhälsovården, ungdomsmottagningen eller skolans elevhälsa. I Umeå finns också en vårdavdelning för hela länet.

Informationen uppdaterades 16:02 - 1 jul, 2020

Logga - Kry