Medicin- och rehabmottagning Lycksele

Lycksele

Till Medicin- och rehabmottagningen kommer du på remiss, egen vårdbegäran eller för planerat återbesök. I samarbete med hälsocentral/sjukstuga och regionsjukhus gör vi utredningar, behandlingar, uppföljningar och ställer diagnos.

Inom Medicin- och rehabmottagningen tar vi emot patienter med hjärt/kärl-, lung-, njur-, infektion-, neurologisk-, - och mag/tarmsjukdom. Vi har specialistteam för patienter med diabetes, KOL och hjärtsjukdom.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

Telefon 090 - 785 91 07 Växelnummer 090 - 785 00 00
Lycksele lasarett - visa på karta
  • Måndag - Torsdag 09:00 - 10:30 återuppringning

Remiss krävs från annan vårdgivare eller via Egen vårdbegäran. Mer information finns under länken Remiss och Egen vårdbegäran.

Diabetesvård, Dietist, Dietistverksamhet, Endokrinologi, Gastroenterologi, Geriatrik, Lungsjukvård, Medicinsk njursjukvård, Specialistsjukvård, Strokevård