1.25
Öppet i morgon från 07:30

Medicin- och rehabmottagning Lycksele

Lycksele lasarett

Medicin- och rehabmottagning Lycksele

Till Medicin- och rehabmottagningen kommer du på remiss, egen vårdbegäran eller för planerat återbesök. I samarbete med hälsocentral/sjukstuga och regionsjukhus gör vi utredningar, behandlingar, uppföljningar och ställer diagnos. Inom Medicin- och rehabmottagningen tar vi emot patienter med hjärt/kärl-, lung-, njur-, infektion-, neurologisk-, - och mag/tarmsjukdom. Vi har specialistteam för patienter med diabetes, KOL och hjärtsjukdom.

Informationen uppdaterades 23:40 - 8 mar, 2020

Logga - Kry

1.25 / 5

6 feb, 2020 Carl-Gustaf T. skrev:

Ringde vid 10 tiden och skulle bli uppringd vid 10:15 tiden, men inget hände förrän vid 10:29 tiden. Där en röst sade något om att man skulle 0907859107 för att få tid som de skulle ringa upp mig på. Summa bemötande och hjälp = 0

Måndag - Torsdag : 07:30 - 16:00
Fredag : 07:30 - 14:30