Medicin- och rehabmottagning Lycksele

Om Medicin- och rehabmottagning Lycksele

Till Medicin- och rehabmottagningen kommer du på remiss, egen vårdbegäran eller för planerat återbesök. I samarbete med hälsocentral/sjukstuga och regionsjukhus gör vi utredningar, behandlingar, uppföljningar och ställer diagnos.

Inom Medicin- och rehabmottagningen tar vi emot patienter med hjärt/kärl-, lung-, njur-, infektion-, neurologisk-, - och mag/tarmsjukdom. Vi har specialistteam för patienter med diabetes, KOL och hjärtsjukdom.

Lycksele lasarett - visa på karta
  • Måndag - Torsdag 09:00 - 10:30 återuppringning
Remiss krävs från annan vårdgivare eller via Egen vårdbegäran. Mer information finns under länken Remiss och Egen vårdbegäran.
Dietist, Endokrinologi, Geriatrik, Lungsjukvård, Strokevård

Medicin- och rehabmottagning Lycksele

1,2

11:05 - 06 feb, 2020 skrev:

Ringde vid 10 tiden och skulle bli uppringd vid 10:15 tiden, men inget hände förrän vid 10:29 tiden. Där en röst sade något om att man skulle 0907859107 för att få tid som de skulle ringa upp mig på. Summa bemötande och hjälp = 0

1,2