Medicin- och rehabmottagning Lycksele

Lycksele

Till Medicin- och rehabmottagningen kommer du på remiss, egen vårdbegäran eller för planerat återbesök. I samarbete med hälsocentral/sjukstuga och regionsjukhus gör vi utredningar, behandlingar, uppföljningar och ställer diagnos.

Inom Medicin- och rehabmottagningen tar vi emot patienter med hjärt/kärl-, lung-, njur-, infektion-, neurologisk-, - och mag/tarmsjukdom. Vi har specialistteam för patienter med diabetes, KOL och hjärtsjukdom.

Lycksele lasarett - visa på karta
  • Måndag - Torsdag 09:00 - 10:30 återuppringning
Remiss krävs från annan vårdgivare eller via Egen vårdbegäran. Mer information finns under länken Remiss och Egen vårdbegäran.
Diabetesvård, Dietist, Endokrinologi, Gastroenterologi, Geriatrik, Lungsjukvård, Medicinsk njursjukvård, Strokevård