2.83
Öppet i morgon från 08:00

Närhälsan Ekmanska vårdcentral, Göteborg

Lillkullegatan 21A, 412 74, Göteborg

Närhälsan Ekmanska vårdcentral, Göteborg

Närhälsan Ekmanska vårdcentral är en läkar- och distriktssköterskemottagning. Hos oss finner du en samlad kompetens bestående av olika yrkeskategorier. Vi tar emot patienter i alla åldrar. Våra ledord är bra tillgänglighet, vård av hög kvalitet, gott omhändertagande och nöjda patienter! Vår vårdcentral erbjuder: distriktsläkare, distriktssköterska, diabetessköterska, mottagningssköterska, astma/KOL-sköterska, inkontinenssköterska, äldresköterska, barnavårdscentral, psykolog, kurator, rökavvänjning, vaccinationer, hälsokontroller, samt sjukgymnastik och arbetsterapi via Primärvårdsrehab Olskroken. Vi har regelbunden konsultmottagning med reumatologkonsult. Vi erbjuder även fotvård efter bedömning vid Colin Campbells plats. Planerad mottagning, endast tidsbokning. Akuta tider dagligen via telefonbokning.

Informationen uppdaterades 17:02 - 19 nov, 2020

Logga - Kry

2.83 / 5

27 okt, 2020 Peter A. skrev:

19 okt, 2020 Anna A. skrev:

Bemötandet har varit otrevligt dom gångerna vi har använt Ekmanska så nu byter vi vårdcentral. Man får verkligen en känsla att personalen bryr sig inte om patienterna. Kanske de är trötta/stressade/någonting är fel i deras arbetsmiljö. Hoppas det blir bättre i framtiden.

21 sep, 2020 Ismet H. skrev:

Det finns varken disciplin eller struktur på vc Ekmanska! En del av läkare duger inte i befattningen och det gäller bara ekonomi ??? Hoppas att det blir bättre tack;)

4 okt, 2019 Bo B. skrev:

Det stora problemet är att det inte går att boka en tid. Den här vårdcentralen har stora problem!

6 feb, 2018 Kerstin skrev:

Måndag - Torsdag : 08:00 - 15:30 Laboratoriet