Öppet, idag till 16:00

Tandvården Klostergården AB, Lund

Sunnanväg 14E

Tandvården Klostergården AB, Lund

Akut tandvård Allmäntandvård Protetik Tandhygienist Estetisk tandvård Tandimplantat

Informationen uppdaterades 17:03 - 22 feb, 2021

5 / 5

28 sep, 2020 Ahnders F. skrev:

Fantastiskt skicklig tandläkare och jag gör den bedömningen utifrån att själv arbetat som tandläkare och lärare på Tandläkarhögskolan i Malmö under många år. Förutom klinisk skicklighet känner man sig väldigt välkommen i en trygg och lugn miljö.

26 maj, 2020 Eva O. skrev:

Denna klinik har världens bästa tandläkare. Jag har haft det så besvärligt i min mun i 19 år och alla tandläkare inkl specialister har sagt att det är ok. Tills jag kom till Klostergården och där var det inte ok. En tandläkare som inte var feg och som gjorde att jag fick mitt liv tillbaka. Varmt tack och ni är bara bäst.

18 sep, 2019 Hans N. skrev:

Var på semester och fick hjälp direkt med en tand som strulat länge och min ordinarie tandläkare ej klarat av. Trevlig personal, nya och väldigt fina lokaler, kompententa. Rekommenderas skarpt!

15 nov, 2016 Lina skrev:

Jag var där pga besvär från visdomstand. Tanden behövde opereras ut. Tandläkaren var mycket professionell och förklarade ordentligt hur det skulle gå till. Jag som alltid dragit mig för att gå till tandläkaren kände mig trygg och lugn. Tanden opererades ut och det gjorde inte ens ont. Går definitivt tillbaka dit.

11 okt, 2016 Oskar skrev:

Fantastiskt bemötande och professionella tandläkare. Kommer gå dit igen nästa gång. Rekommenderas starkt.

Måndag - Onsdag : 08:00 - 16:00
Torsdag : 10:00 - 16:00