3.62

Folktandvården Ludvika

Storgatan 15, Ludvika

Folktandvården Ludvika

3.62
Vi erbjuder allmän- och akuttandvård till barn, ungdomar och vuxna samt specialisttandvård inom alla tandvårdens specialiteter. Folktandvården Dalarna har i dagsläget ingen möjlighet att teckna nya avtal för Frisktandvård. Folktandvårdens helgjour har telefontid lör-sön kl. 10.00 - 12.00. Ring 0102 - 49 71 91 för besked. Jourkliniken är belägen på Centrum Oral Rehabilitering, Manhem, Falun. Vid akuta tand- och käkskador kvällar och helger då helgjour inte är tillgänglig, ring 1177 för vidare besked. Vi har även en handledarklinik för nyutexaminerade tandläkare, belägen på Folktandvården Origo i Falun.

Informationen uppdaterades 09:03 - 25 feb, 2021

3.62 / 5

30 dec, 2020 Olle H. skrev:

Hade molande smärta, fick tid samma dag. Begärde normal undersökning, men nekades. Pga principer. Obegripligt. Vi hade ju tid att göra det, och jag skulle så klart betala. Jag hade inte trängt mig före i kön, tiden var ett återbud. Oflexibelt, fyrkantigt, inget kundfokus.

23 maj, 2019 Kebrab K. skrev:

bra jag är glad