Rolf Blecher, Göteborg

Geijersgatan 7B, 411 34, Göteborg, 41134 Göteborg

Psykiatrisk specialmottagning.

Informationen uppdaterades 01:11 - 1 okt, 2022

21 feb, 2024

Rolf Blecher är en mycket kompetent, erfaren, trygg, psykiater fortfarande aktiv, uppdaterad. Har här fått mycket fin hjälp stöd vård.

2 jan, 2024

Rolf Blecher är en mycket kompetent och trygg psykiater. Född 1945, men är fortfarande aktiv och fullt uppdaterad. Jag har varit patient sedan 1996 och har fått stor hjälp av Rolf, även om mina besvär är av den mildare sorten. Jag rekommenderar Rolf Blecher till alla som behöver hjälp av en kompetent psykiater – en riktig läkare som baserar sin vård på vetenskap. (Tvärtemot vad som sagts av en annan här så finns ett väntrum med en toalett för väntande.)

18 dec, 2023

Mycket trevligt bemötande. Vänterumet är lite litet, men gott om plats att sitta och vänta ifall man är tidig. Toalet finns också.

25 nov, 2023

Gå inte till denna psykiatriker. Ett besök hos honom och aldrig mer. Det var det värsta som jag någon gång upplevt inom vården. Han bad mig att ta med mig mina journaler. De kastade han i hela mottagnings rummet. Han gapade och skrek och fällde kränkande kommentarer. När jag skulle in på mottagningen så stod jag på gatan och fick ringa på en klocka porttelefon. Jag var där fem minuter före utsatt tid. Han skrek i porttelefonen det att jag skulle ringa på klockan när det var avtalad tid. Inget väntrum finns. Inte någon som helst hjälp fick jag. Men betalt det tog han. En mycket otrevlig person.

Psykiatri, vuxna