Onkologiska mottagningen, Onkologiska kliniken

Om Onkologiska mottagningen, Onkologiska kliniken

Till mottagningen kommer du första gången efter att ha blivit remitterad till oss. Vi informerar om behandling och gör om det behövs ytterligare utredning inför behandlingsstart. En stor del av verksamheten består av kontroller och uppföljning efter genomförd behandling samt telefonrådgivning, detta både av läkare och av sjuksköterska. När du som patient ringer till oss kommer du till ett datoriserat telefonisystem som ger dig en tid när vi ringer upp dig. Du knappar in det telefonnummer som du vill bli uppringd på eller talar in ett meddelande, så ringer vi upp på angiven tid. Detta innebär att du inte behöver riskera att få en upptagetton eller att fastna i en telefonkö. Våra telefontider är: - Måndag 9-11 - Tisdag 8-10 samt 13-14 - Onsdag 9-11 - Torsdag 8-10 samt 13-14 - Fredag 8-10

Universitetssjukhuset, Ingång 34, Plan 11, Linköping - visa på karta
Ja