Avdelningen för pedodonti Jönköping

Om Avdelningen för pedodonti Jönköping

På avdelningen för pedodonti behandlar vi bland annat barn och ungdomar som tycker att det är så jobbigt med tandläkarbesök att de inte klarar av det, som har väldigt mycket hål i tänderna, som har funktionshinder eller är svårt sjuka, som råkat ut för allvarliga tandolycksfall och som saknar många tandanlag

Odontologiska Institutionen, Rosenlunds vårdcentrum, Hermansvägen 5, Jönköping - visa på karta
Remiss krävs
Pedodonti