AGAkliniken - Tandläkare Alex Asghari

Agavägen 14, Lidingö - Visa på karta

Logo AGAkliniken - Tandläkare Alex Asghari

Lidingö

Välkommen till AGAkliniken på Lidingö!

Hos mig, tandläkare Alex Asghari, erbjuder jag modern tandvård i en lugn och harmonisk miljö. Jag erbjuder allt från förebyggande tandvård till mer avancerade ingrepp och anpassar alltid tandvården utifrån dina specifika behov. Jag tar hand om dina tänder och är mån om din muns välbefinnande!

Mitt motto är kvalitet, noggrannhet, och hållbarhet!

För att ditt tandläkarbesök ska vara en positiv upplevelse är det viktigt att du ska kunna känna dig trygg och bekväm. Det gör jag genom ett varmt och personligt bemötande och över 20 års erfarenhet inom professionell tandvård.

Jag talar flytande svenska, engelska, ryska och persiska.

Min klinik i Karlshamn

AGAkliniken finns även i Karlshamn på Offerkällevägen 7, mittemot Solsta Tower Hotell. Läs mer om mottagningen här.

Båda mina kliniker är anslutna till Försäkringskassan och jag är medlem i Privattandläkarna och Sveriges Tandläkarförbund.

Informationen uppdaterades 07 november 2017 av Vården.se

Behandlingar hos AGAkliniken - Tandläkare Alex Asghari

Alex Asghari

Alex Asghari

Leg. Tandläkare

Jag är utbildad på Karolinska i Stockholm och tog min examen samt fick min legitimation 1993. Jag har arbetat som privattandläkare på mina egna kliniker sedan 1995. Jag har även arbetat som tandläkare i Oxford under 2001-2003.

För att följa utvecklingen inom tandvård och hålla mig uppdaterad går jag på många vidareutbildningskurser inom bland annat modern estetisk tandvård.

Bra tandvård bidrar till ökad självkänsla och tillfredsställelse i vardagen, vilket jag som tandläkare tycker är viktigt.

Karta - Agavägen 14, Lidingö

• 18:13 - 03 apr, 2018 skrev:

High quality treatment in a friendly environment.