3.88
Öppet i morgon från 08:00

Närhälsan Mariestad vårdcentral, Mariestad

Lockerudsvägen 12, 542 45, Mariestad

Närhälsan Mariestad vårdcentral, Mariestad

Vår vårdcentral kan erbjuda läkarmottagning, distriktssköterskemottagning samt sköterskor med specialistkompetens inom många områden. Vi har även ett team som arbetar med psykisk hälsa. Helger kl 11:00-17:00, finns vår Jourcentral tillgänglig, vänligen ring 1177 före besöket. Vi hoppas att du ska känna dig välkommen till vår vårdcentral!

Informationen uppdaterades 17:03 - 7 jan, 2021

Logga - Kry

3.88 / 5

28 sep, 2016 per skrev:

Omöjligt att få tid. Ringer till dom 08:20 och blir uppringd kl 11 och det dom säger är att dom inte har någon tid utan måste ringa tidigare nästa dag. Telefontiderna är från 07:30 så sen var man inte. Dom får visst inte boka på nästkommande dag. Förr var det bara gå dit och sätta sig men nu är det ett jävla krångel bara att få prata med någon. Ska inte vårdcentralen vara tillgänglig?

6 aug, 2013 Håkan skrev:

Har mycket positiva erfarenheter av mina besök hos Er kan inte i nuläget finna några ändringsförlag. Viktigt att kompetensen kan bibehållas!

Måndag - Fredag : 08:00 - 17:00 Samtal fr 07:3