Distriktstandvården Fridhemsplan

Om Distriktstandvården Fridhemsplan

Din tandläkare i Stockholm
I behov av akut tandvård?
På alla våra kliniker prioriteras akuta fall.
Ring oss på 08- 412 007 55

Välkommen till Distriktstandvården på Fridhemsplan. Här erbjuder vi dig allmäntandvård, akuttandvård och estetisk tandvård. Här utför vi allt från grundundersökningar till rotfyllning. Vi utför även tandreglering med hjälp av Invisalign-metoden. På denna klinik har vi kvällsöppet.

Vi kan även erbjuda medicinsk tandvård till patienter med en mer komplicerad medicinsk sjukdomsbild, funktionsnedsättning eller medicinering. Här finns även möjlighet till de som lider med extrem tandvårdsrädsla eller med specifika sjukdomstillstånd att bli behandlade under narkos.

Sankt Eriksgatan 24,STOCKHOLM - visa på karta
  • Måndag - Tisdag 07:00 - 19:00