ModulvÀgen 6, Kungens Kurva

Pris frÄn: 199 kr

Pris frÄn: 199 kr

Pris frÄn: 799 kr

VĂ€lkommen till Synsam Stockholm Kungens Kurva!

Behöver du hjÀlp med att skaffa glasögon eller linser? DÄ Àr du vÀlkommen till vÄr vÀlsorterade butik pÄ ModulvÀgen 6 i Kungens Kurva. HÀr kan vÄra legitimerade optiker hjÀlpa dig med olika sorters synundersökningar. Du hittar glasögon, linser och tillbehör frÄn vÀlkÀnda mÀrken hos oss, och sjÀlvklart hjÀlper vi bÄde dig som behöver skaffa glasögon för första gÄngen eller dig som bara vill uppdatera din stil.

FÄ din syn undersökt av vÄra optiker

Hos oss pÄ Synsam Stockholm Kungens Kurva finns erfarna, legitimerade optiker som kan hjÀlpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan till exempel vara aktuellt om:

• Du har svĂ„rt att se pĂ„ olika avstĂ„nd
  • Du upplever Ă„terkommande huvudvĂ€rk
  • Du har problem med trötta ögon
  • Du vill skaffa linser
  • Du vill skaffa glasögon
  • Du ska ta körkort

Alla Àr vÀlkomna hos oss - bÄde unga och gamla. Vi hjÀlper dig utifrÄn just dina förutsÀttningar och behov.

VÄra glasögon

Hos oss pÄ Synsam Stockholm Kungens Kurva finns ett stort urval av bÄgar frÄn ett stort antal mÀrken, och vi hjÀlper dig hitta rÀtt glasögon för just dig. Du kan ocksÄ hyra dina glasögon, genom vÄrt abonnemang Synsam Lifestyle. Behöver du solglasögon, linsvÀtska eller andra tillbehör hittar du det i vÄr butik.

Vi finns hÀr för dig under hela första Äret

Efter att vi har undersökt dig och du fÄtt dina glasögon och/eller linser, kan mycket hÀnda pÄ ett Är. DÄ finns vi pÄ Synsam hÀr som stöd. Skulle dina glasögon gÄ sönder inom de första 365 dagarna tÀcks du av vÄr kostnadsfria olycksgaranti, och vi reparerar eller byter ut dem Ät dig. MÀrker du att din syn blivit försÀmrad under Äret fÄr du sjÀlvklart boka en ny synundersökning hos oss, utan extra kostnad.

Boka tid hos vÄra optiker pÄ Synsam Stockholm Kungens Kurva i Stockholm!

Informationen uppdaterades 11:51 - 29 sep, 2022

Omdömen frÄn patienter

VĂ„rdkvalitet
TillgÀnglighet

Denna vÄrdgivare har inga omdömen Àn. Var den första att lÀmna omdöme!

MĂ„ndag - Fredag:10:00 - 20:00
Lördag - Söndag:10:00 - 18:00