FundationsvÀgen 17, Kristianstad

Öppet idag frĂ„n 10:00

Pris frÄn: 199 kr

Pris frÄn: 199 kr

Pris frÄn: 799 kr

VĂ€lkommen till Synsam Kristianstad C4 Shopping!

Du hittar vÄr vÀlsorterade butik pÄ C4 Shopping Hus 4 i Kristianstad. HÀr kan du fÄ hjÀlp med olika sorters synundersökningar av legitimerade optiker. Vi erbjuder glasögon, linser och tillbehör frÄn vÀlkÀnda mÀrken, och kan hjÀlpa bÄde dig som behöver skaffa glasögon för första gÄngen och dig som bara vill uppdatera din stil.

Synundersökning hos legitimerade optiker

Vi pÄ Synsam Kristianstad C4 Shopping har lÄng erfarenhet och vÄra legitimerade optiker kan hjÀlpa dig med flera olika syntest. Det kan till exempel behövas nÀr du:

• Har svĂ„rt att se pĂ„ olika avstĂ„nd
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon
  • Ska ta körkort
  • BesvĂ€ras av Ă„terkommande huvudvĂ€rk
  • Ofta har problem med trötta ögon

Hos oss Àr bÄde unga och gamla vÀlkomna, och vi ser till att du fÄr rÀtt hjÀlp utifrÄn dina behov.

Hitta dina nya glasögon hos Synsam Kristianstad C4 Shopping

Vi pĂ„ Synsam har ett stort utbud av glasögonbĂ„gar frĂ„n mĂ„nga vĂ€lkĂ€nda mĂ€rken och kan hjĂ€lpa dig att hitta rĂ€tt par för just dig. Är du osĂ€ker pĂ„ vad du ska vĂ€lja kan vĂ„ra rĂ„dgivare guida dig. Vi kan ocksĂ„ erbjuda dig att hyra dina glasögon, tack vare vĂ„rt abonnemang Synsam Lifestyle. Naturligtvis har vi ocksĂ„ solglasögon, linsvĂ€tska och andra tillbehör.

Du kan kÀnna dig trygg hos oss

Mycket kan hÀnda under ett Är och dÀrför erbjuder vi dig stöd Àven efter att du gÄtt hem med dina nya glasögon. Om dina glasögon skadas inom de första 365 dagarna reparerar vi eller ersÀtter dem utan nÄgon extra kostnad. Skulle du uppleva att din syn försÀmrats under det första Äret Àr du dessutom vÀlkommen tillbaka till oss för en kostnadsfri synundersökning.

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Kristianstad C4 Shopping Hus 4 redan idag!

Informationen uppdaterades 13:03 - 29 sep, 2022

Omdömen frÄn patienter

VĂ„rdkvalitet
TillgÀnglighet

Denna vÄrdgivare har inga omdömen Àn. Var den första att lÀmna omdöme!

MĂ„ndag - Fredag:10:00 - 20:00
Lördag - Söndag:10:00 - 18:00