Kardiologimottagning, Kungälv

Om Kardiologimottagning, Kungälv

Inom område kardiologi utreds och behandlas sjukdomar inom hjärta och kärl. Inom område kardiologi finns också hjärtlab, pacemakermottagning, hjärtsviktsmottagning, kranskärlsmottagning och flimmermottagning.

0303 - 985 39 Växelnummer
Lasarettsgatan, 442 34, Kungälv - visa på karta
Parfym och dofter: Många människor är överkänsliga mot parfym och andra starka dofter. Vi är därför tacksamma om du tar sådan hänsyn. Tobak: Hela sjukhuset, både inomhus och utomhus, är ett rökfritt område. Utomhus finns särskilt angivna platser där rökni
Ej angivet