Närhälsan Kongahälla vårdcentral, Kungälv

Om Närhälsan Kongahälla vårdcentral, Kungälv

Distriktsläkarmottagning för akuta och planerade besök efter telefonbokning.
Hos oss finner du en samlad kompetens bestående av olika yrkeskategorier som gör att vi kan erbjuda dig ett professionellt omhändertagande och bemötande.
Du vet väl att om du är äldre än 85 år eller under 20 år är besöket gratis.

Lista dig hos Närhälsan Kongahälla vårdcentral, Kungälv

Älvebacken 1, 442 48, Kungälv - visa på karta
Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet, Provtagningsverksamhet, öppen vård