Kvinnohälsan Kisa, Kvinnokliniken US

Om Kvinnohälsan Kisa, Kvinnokliniken US

Till oss är du välkommen när du vill lämna ett graviditetstest, är gravid eller behöver preventivmedel. Det är också till oss som du kommer när du fått kallelse till gynekologisk cellprovtagning.
$Under graviditeten träffar du regelbundet en barnmorska och erbjuds ultraljudsundersökning samt vid behov besök hos gynekolog.
$Vi har också så kallade föräldragrupper, där du/ni tillsammans med andra förbereds inför förlossning och föräldraskap.
Vård under graviditet och preventivmedelsrådgivning är kostnadsfritt, uteblivet, ej avbokat, besök debiteras dock enligt gällande patientavgift oavsett besöksorsak och ålder.

Danboms väg 2, Kisa - visa på karta
  • Måndag 07:45 - 12:45 udda veckor