Folktandvården Vittangi

Om Folktandvården Vittangi

Våra duktiga tandvårdsteam hjälper vuxna och barn med allt från undersökningar till mer komplicerad tandvård samt uppsökande verksamhet på äldre boenden. $Vi erbjuder också Frisktandvård som är ett avtal mellan dig och Folktandvården där målet är att vi tillsammans jobbar för att hålla dina tänder starka och fräscha. Kontakta oss gärna så får du veta mer om Frisktandvård eller besök vår sida på internet www.norrbotten.se/frisktandvard

Centralvägen 10, 980 10 Vittangi - visa på karta
  • Måndag - Tisdag 07:00 - 17:00