Folktandvården Karesuando

Om Folktandvården Karesuando

Våra duktiga tandvårdsteam hjälper vuxna och barn med allt från undersökningar till mer komplicerad tandvård.
Från och med den 18 september 2019 så finns inte möjlighet att teckna frisktandvårdsavtal i Region Norrbotten.
Vid kliniken i Karesuando behandlar vi både svenska och finska patienter längs gränsälven. På vår klinik är personalen trespråkig. Vi behärskar svenska, finska och samiska. Finska är huvudspråket på kliniken

Leastadiusväg 87, 980 16 Karesuando - visa på karta
Tandläkare