Folktandvården Karesuando

Om Folktandvården Karesuando

Våra duktiga tandvårdsteam hjälper vuxna och barn med allt från undersökningar till mer komplicerad tandvård. Vi erbjuder också Frisktandvård som är ett avtal mellan dig och Folktandvården där målet är att vi tillsammans jobbar för att hålla dina tänder starka och fräscha. Kontakta oss gärna så får du veta mer om Frisktandvård eller besök vår sida på internet www.norrbotten.se/frisktandvard$Vid kliniken i Karesuando behandlar vi både svenska och finska patienter längs gränsälven. På vår klinik är personalen trespråkig. Vi behärskar svenska, finska och samiska. Finska är huvudspråket på kliniken

Leastadiusväg 87, 980 16 Karesuando - visa på karta
Tandläkare