Frykmans vÀg 1, Karlstad

Öppet idag frĂ„n 10:00

Pris frÄn: 199 kr

Pris frÄn: 199 kr

Pris frÄn: 799 kr

VĂ€lkommen till Synsam Karlstad Bergvik!

Du hittar vÄr vÀlsorterade butik pÄ Frykmans vÀg 1 i Karlstad. HÀr kan du fÄ hjÀlp med olika sorters synundersökningar av legitimerade optiker. Vi erbjuder glasögon, linser och tillbehör frÄn vÀlkÀnda mÀrken, och kan hjÀlpa bÄde dig som behöver skaffa glasögon för första gÄngen och dig som bara vill uppdatera din stil.

FÄ din syn undersökt av vÄra optiker

Hos oss pÄ Synsam Karlstad Bergvik finns erfarna, legitimerade optiker som kan hjÀlpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan till exempel vara aktuellt om:

• Du har svĂ„rt att se pĂ„ olika avstĂ„nd
  • Du upplever Ă„terkommande huvudvĂ€rk
  • Du har problem med trötta ögon
  • Du vill skaffa linser
  • Du vill skaffa glasögon
  • Du ska ta körkort

Alla Àr vÀlkomna hos oss - bÄde unga och gamla. Vi hjÀlper dig utifrÄn just dina förutsÀttningar och behov.

Skaffa nya glasögon hos Synsam Karlstad Bergvik

Vi pÄ Synsam har ett stort urval av bÄgar frÄn mÄnga olika mÀrken, och vÄra rÄdgivare Àr dÀr för att hjÀlpa dig hitta rÀtt glasögon för just dig. Du kan Àven hyra dina glasögon hos oss, genom vÄrt abonnemang Synsam Lifestyle. DÀrtill hittar du solglasögon, linsvÀtska och tillbehör i vÄr butik.

Olycksgaranti för att du ska kÀnna dig trygg

Synsam finns kvar som ett stöd för dig, Àven efter att vi undersökt dig och du fÄtt dina glasögon eller linser. Om dina glasögon gÄr sönder inom de första 365 dagarna sÄ tÀcks du av vÄr kostnadsfria olycksgaranti. Det betyder att vi reparerar eller byter ut dina glasögon Ät dig. Skulle du fÄ försÀmrad syn inom det första Äret fÄr du sjÀlvklart boka en ny synundersökning hos oss - utan extra kostnad.

Boka in dig hos oss pÄ Synsam Karlstad Bergvik - vÀlkommen!

Informationen uppdaterades 10:25 - 29 sep, 2022

Omdömen frÄn patienter

Baserat pÄ 3 omdömen

30 mar, 2023

FĂ„r nya glasögon men blir hemskickad utan att nĂ„gon hjĂ€lper mig och stĂ€lla in dem sĂ„ man ser bra. Verkar fĂ„ bĂ€ttre betalt ju mer kunder de tar hand om. Åkt ditt ett par gĂ„nger men inte fĂ„tt nĂ„gon riktig hjĂ€lp. DĂ„ de verkar inte vilja lĂ€gga nog med tid till kunden. Va till mitt i city och fick bĂ€ttre hjĂ€lp. Köper man glasögon för ett ex antal tusen sĂ„ borde man fĂ„ bĂ€ttre hjĂ€lp

4 sep, 2021

13 maj, 2020