Familjecentralen Rud Karlstad

Familjecentralen Rud Karlstad

, Karlstad

Rudstorget 650 07 Karlstad, 65007

Om du har ett bokat besök och är förkyld eller har symtom som kan bero på covid-19 ska du kontakta oss innan du kommer hit. Läs mer om vaccination mot covid-19 på 1177.se/vaccin-covid-19. Utanför telefontiden kan du ringa 1177 för råd om vård. För att minska risken för smittspridning ber vi dig att följa eventuella instruktioner från personalen, skyltar och markeringar, hålla avstånd samt tvätta eller sprita händerna när du besöker oss. Vi rekommenderar att du använder munskydd under ditt besök. Läs mer: 1177.se/varmland/besoksrestriktioner

Till oss kan du vända dig med frågor som handlar om familjen, de små barnen och att vara förälder. Hos oss samverkar Region Värmland och Karlstads kommun. Här finns: Barnmorskemottagning. Hit kan du komma på besök för att följa graviditeten, få preventivmedelsrådgivning och ta cellprov. Barnavårdscentral. Här följer vi ditt barns hälsa och utveckling, vaccinerar och ger råd. Socionom som erbjuder råd och stödsamtal. Öppen förskola som är en mötesplats för barn och föräldrar.

Informationen uppdaterades 08:32 - 9 jan, 2024

Familjecentral, verksamhet