Öppet måndag från 08:00

Första linjen unga Karlstadområdet, Karlstad-Hammarö-Kil-Forshaga-Grums

Drottninggatan 1 B Karlstad

Första linjen unga Karlstadområdet, Karlstad-Hammarö-Kil-Forshaga-Grums

Till oss kan du vända dig med frågor om du är deppig och mår dåligt, känner dig orolig eller rastlös, har svårt att koncentrera dig, ofta hamnar i bråk med kompisar eller föräldrar, skadar dig själv, är eller har varit utsatt för våld, dricker mycket alkohol, har börjat använda droger eller bara behöver någon att prata med. Hos oss kan du och dina närstående få råd, stöd och behandling. Ungdomar och föräldrar kan själva söka sig till oss. Du som kan söka hjälp hos oss bor i Forshaga, Grums, Hammarö, Karlstad eller Kils kommuner. Vi erbjuder kortare behandlingsinsatser upp till cirka 5 möten. Behöver du mer eller annan hjälp än den vi kan ge, hjälper vi dig vidare. Besöken kostar inget. Alla som arbetar här har tystnadsplikt. Enhetschef Christina Sand, 010-831 83 29

Informationen uppdaterades 08:06 - 9 jun, 2021

Måndag - Torsdag : 08:00 - 16:30