Folktandvården Rödeby

Om Folktandvården Rödeby

Vi erbjuder tandvård för alla åldersgrupper. Detta omfattar bland annat rådgivning och förebyggande vård, fyllningar, kronor, broar och proteser. Hos oss arbetar tandläkare, tandsköterska och tandhygienist tillsammans i team med tät kontakt med specialisttandläkare. På folktandvården i Rödeby kan vi dessutom erbjuda implantatbehandling (i samverkan med Oral protetik, Blekingesjukhuset Karlskrona), behandling under lustgassedering när det behövs, tandsmycke, tandblekning, snarkskena, tandskydd och handikappanpassad miljö.

Movägen 4 - visa på karta
  • Onsdag - Torsdag 07:15 - 15:45