Öppet i morgon från 07:00

Folktandvården Karlshamn

Erik Dahlbergsvägen 30 374 37 Karlshamn

Folktandvården Karlshamn

Vi erbjuder tandvård för alla åldersgrupper. Detta omfattar bland annat rådgivning och förebyggande vård, fyllningar, kronor, broar och proteser. Hos oss arbetar tandläkare, tandsköterska och tandhygienist tillsammans i team med tät kontakt med specialisttandläkare. På folktandvården i Karlshamn kan vi dessutom erbjuda implantatbehandling, lustgasbehandling och tandblekning. Vi är 31 medarbetare varav 8 är tandläkare och 6 är tandhygienister. E-post: tandvarden.karlshamn@regionblekinge.se

Informationen uppdaterades 08:27 - 17 apr, 2020

Logga - Kry

5 / 5

1 aug, 2020 Malin I. skrev:

Underbart bemötande av en med tandläkarskräck.

Måndag - Tisdag : 07:00 - 17:00 lunch 12.30-13.00
Onsdag : 07:00 - 16:00 lunch 12.30-13.00