Folktandvården Karlshamn

Om Folktandvården Karlshamn

Vi erbjuder tandvård för alla åldersgrupper. Detta omfattar bland annat rådgivning och förebyggande vård, fyllningar, kronor, broar och proteser. Hos oss arbetar tandläkare, tandsköterska och tandhygienist tillsammans i team med tät kontakt med specialisttandläkare. På folktandvården i Karlshamn kan vi dessutom erbjuda implantatbehandling, lustgasbehandling och tandblekning.

Vi är 31 medarbetare varav 8 är tandläkare och 6 är tandhygienister.

E-post: tandvarden.karlshamn@regionblekinge.se

Erik Dahlbergsvägen 30 374 37 Karlshamn - visa på karta