Öppet i morgon från 07:30

Onkologmottagningen Kalmar

Klinikvägen 4, Kalmar

Onkologmottagningen Kalmar

Till oss kommer du för läkarbesök, provtagning och Picclineinläggning om du har en cancersjukdom. Du kan till exempel ha bröstcancer, cancer i mag/tarmkanalen, maligna melanom, prostatacancer och hjärntumörer. Dina närstående, även barn, är välkomna att följa med dig på ditt läkarbesök. Vi jobbar i team och de som du träffar har god kännedom om ditt tillstånd, vilket gör att du kan känna dig trygg under hela din behandling. Du är alltid välkommen att ställa frågor till oss om det är något du undrar över.

Informationen uppdaterades 09:33 - 18 feb, 2021