Käldström och Co - Tandvård i Centrum, Kalmar

Om Käldström och Co - Tandvård i Centrum, Kalmar

Allmäntandvård.

Våra undersökningar innefattar en komplett genomgång av alla tänder. För att få en ren och fräsch känsla avslutar vi med en tandpolering.

Vi utför behandlingar i form av kompositfyllningar, rotfyllningar, kron- och broterapi, skalfasader, blekningar, implantatprotetik, bettskenor och profylaxbehandlingar.

Vi har tandhygienst på mottagningen och remitterar till specialister vid behov.

Vi tar emot patienter akut och försöker då att ordna en tid så fort som möjligt.

Vi ger vård på svenska och engelska.

Larmgatan 2, Kalmar - visa på karta
  • Fredag 07:30 - 13:00 ojämn vecka