Öppet, idag till 13:00

TaraDent AB

Östra Långgatan 3 C, Köping

TaraDent AB

Mötet med dig som patient är viktigt för oss. Att du kan känna dig trygg med oss är avgörande för ett bra behandlingsresultat. Att patienten står i centrum - inte tandproblemet. Vårt mål är att få våra patienter att känna sig trygga och väl omhändertagna. Vi vill ge dig ett personligt och professionellt bemötande och vård utifrån dina förutsättningar och önskemål. Inga frågor rörande tandbesvär är för små för oss. Det är alltid bättre att komma en gång för mycket än att vänta för länge. Genom att komma i tid ökar chansen att vi kan åtgärda problem i tid. Har du frågor om dina tänder eller undrar över möjliga behandlingar? Kanske behöver du en second opinion inför en redan föreslagen behandling. Välkommen att kontakta oss på TaraDent!

Informationen uppdaterades 09:32 - 18 feb, 2021

Måndag - Torsdag : 08:00 - 16:00