Öppet, idag till 16:00

Kävlinge Tandvård, Kävlinge

Unionsgatan 7, Kävlinge

Kävlinge Tandvård, Kävlinge

Tandläkare Fatima Barany med team hälsar gamla och nya patienter välkomna till kliniken Kävlinge Tandvård! Vi erbjuder allt inom allmäntandvård i en lugn och trivsam miljö. Vårt mål är att du som patient ska känna dig väl omhändertagen och få bästa möjliga tandvård. Vi ser därför förebyggande behandlingar och akuttandvård som en viktig del i vår verksamhet. Vid behov har vi ett nära samarbete med duktiga specialister inom olika ämnesområden. Mottagningen är en del av vårdbolaget Praktikertjänst AB och är ansluten till Försäkringskassan. Vi finns centralt i Kävlinge i nära anslutning till buss- och tågstationen. Välkommen att ringa och boka en tid!

Informationen uppdaterades 09:18 - 17 feb, 2021

Måndag - Tisdag : 08:00 - 17:00