Folktandvården Gibraltar, Göteborg

Om Folktandvården Gibraltar, Göteborg

Välkommen till Folktandvården Gibraltar
Hos oss får du ett personligt bemötande, bra service och självklart säker och trygg tandvård av god kvalitet. Vi hjälper dig med det mesta från en vanlig undersökning till mer komplicerad tandvård och vi har nära samarbete med våra specialister.

Våra kunniga tandvårdsteam kan erbjuda dig Frisktandvård där du betalar ett fast pris för din tandvård - ett bra sätt att hålla koll på dina tandvårdskostnader.

Om du är osäker på språket eller har en hörselskada eller talskada har du rätt till tolk utan kostnad. Meddela oss om att du vill ha tolk så ordnar vi det.

Gibraltargatan 1C, 411 32, Göteborg - visa på karta
  • Måndag - Tisdag 07:00 - 15:00