Vårdcentralen Carlanderska, Centrum

Om Vårdcentralen Carlanderska, Centrum

Vårdcentral Carlanderska erbjuder lättillgänglig och modern vård i en historisk miljö. Hos oss kan du vänta dig ett professionellt bemötande samt vård och service av hög kvalitet. Vårdcentralen ingår i VG Primärvård som är tillgänglig för alla medborgare inom Västra Götalandsregionen. Vi erbjuder bland annat:

• Distriktssköterskemottagning
Vårdval Rehab
• Tobaksavvänjning
• Vaccination
• Äldremottagning

Kompetensutbudet är brett och hela verksamheten certifierad enligt ISO 9001:2015.

När vårdcentralen är stängd hänvisar vi till Alléjouren på Södra Allégatan 6 (Axesshuset) som har följande öppettider: mån-fre 17:00-22:00 och lör-sön 10:00-16:00.

Lista dig hos Vårdcentralen Carlanderska, Centrum

Carlandersparken 1, 412 55, Göteborg - visa på karta