Tandea Barkarby

Konsultation inför tandblekning

Kostnadsfri konsultation

Konsultation för tandimplantat

Kostnadsfri konsultation

VĂ€lkommen till Tandea Barkarby!

Du hittar Tandea Barkarby pÄ KalvshÀllavÀgen i JÀrfÀlla, Stockholm. HÀr fÄr du tandvÄrd av hög kvalitet i ljusa och frÀscha lokaler. Tandeas koncept Àr att erbjuda förstklassig tandvÄrd till överkomliga priser och vÄra mottagningar finns runt om i StockholmsomrÄdet.

Det hÀr kan vi hjÀlpa dig med

Hos Tandea fÄr du hjÀlp med bÄde allmÀntandvÄrd och mer specialiserad tandvÄrd. Vi kan allt om din mun och erbjuder dig en heltÀckande vÄrd. Till exempel kan du fÄ hjÀlp med:

• Regelbundna undersökningar
  • Kronor och broar
  • Tandimplantat
  • Fillers

Boka akut tandvÄrd i JÀrfÀlla

Om du Ă€r i akut behov av tandvĂ„rd i Stockholm kan du vĂ€nda dig till oss pĂ„ Tandea Barkarby. Det kan vara till exempel att du skadat eller slagit ut en tand.

VĂ€lkommen att boka en tid hos Tandea Barkarby redan idag!

Informationen uppdaterades 08:20 - 27 feb, 2024

Baserat pÄ 13 omdömen

21 apr, 2023

Rekommenderas varmt!

22 okt, 2021

Kan varmt rekommendera denna mottagning. Trevligt bemötande och proffesionell tandlÀkare och tandsköterska. Willis FÀlten

22 okt, 2021 Tandea Barkarby svarade:

Tack Willis och vĂ€lkommen Åter :)

22 okt, 2021

Otroligt nöjd med min behandling och resultat, jag kÀnner att kliniken verkligen lyckades med att fÄ till balansen mellan mina preferenser och funktionalitet. Blev vÀldigt fint bemött av personalen och kÀnde mig bra omhÀndertagen under hela behandlingen. Kommer definitivt vara en Äterkommande kund vid behov. Rekommenderar Tandea Barkarby starkt !

22 okt, 2021 Tandea Barkarby svarade:

Tack Gabriel och vÀlkommen Äter!

22 okt, 2021

Jag har under mÄnga Är haft mycket problem med mina tÀnder vilket resulterat i mÄnga besök hos olika tandlÀkarkliniker. Hamnade hos Tandea i Barkarby av en ren hÀndelse sommaren 2020. Detta första mycket positiva besök resulterade i att jag fortsatt dÀr och idag Àr mina tÀnder helt fria frÄn bÄde vÀrk & inflammerat tandkött. Jag rekommenderar mycket varmt Tandea i Barkarby till alla mina vÀnner samt alla andra. Jag var dessutom tidigare rÀdd att besöka tandlÀkare men detta Àr jag inte alls lÀngre efter att denna klinik & mycket professionella personal tagit hand om mig.

22 okt, 2021 Tandea Barkarby svarade:

Tack Joakim och vÀlkommen Äter :)

28 jan, 2021

Den bÀsta tandvÄrden jag nÄgonsin har upplevt. Professionell och utmÀrkt service. Rekommenderar denna klinik till alla som behöver fixa tÀnderna.

Vanliga frÄgor och svar

FrÄga stÀlld 14:53 - 4 feb, 2020

Hej jag undrar vad det Àr för filler ni anvÀnder för lÀppar, jag gjorde en injektion för ca 1,5Är sedan och hade dÄ Stylage M med lidocain. Om ni ej anvÀnder detta sÄ undrar jag om man kan anvÀnda olika? Vad kostar 1ml?

Tandea Barkarby svarar:

Hej Marie, Tack för din frÄga. Det Àr Stylage vi anvÀnder och kostar Stylage 1ml pÄ valfri omrÄde 2800kr. Ring oss pÄ 0850662100om du Àr intresserad sÄ ska vi hjÀlpa dig! MVH Tandea Barkarby

MĂ„ndag - Torsdag:08:00 - 19:00