3.5
Öppet idag från 07:30

Kvinnohälsan Linköping, Kvinnokliniken US

Torkelbergsgatan 11, Linköping

Kvinnohälsan Linköping, Kvinnokliniken US

Till oss är du välkommen när du vill lämna ett graviditetstest, är gravid eller behöver preventivmedel. Det är också till oss som du kommer när du fått kallelse till gynekologisk cellprovtagning. Under graviditeten träffar du regelbundet en barnmorska och erbjuds ultraljudsundersökning samt vid behov besök hos gynekolog. Vi har också så kallade föräldragrupper, där du/ni tillsammans med andra förbereds inför förlossning och föräldraskap. Vård under graviditet och preventivmedelsrådgivning är kostnadsfritt, uteblivet, ej avbokat, besök debiteras dock enligt gällande patientavgift oavsett besöksorsak och ålder. Du kan också boka tid direkt via våra e-tjänster för preventivmedelsrådgivning hos barnmorska. Läs mer om detta under ”Boka tid direkt via 1177 för preventivmedelsrådgivning hos barnmorska”.

Informationen uppdaterades 09:02 - 11 jan, 2021

Logga - Kry

3.5 / 5

5 jun, 2020 Emma R. skrev:

Mycket svårt att komma fram. Telefonkö fylld för dagen tidigt på morgonen. Saknar återmatning på provsvar! Ringt och tjatat ändå inte fått återmatning

9 okt, 2018 Tove S. skrev:

Drop-in-tider