Specialisttandvård Pedodonti, Centrum i Luleå vid norra hamn

Om Specialisttandvård Pedodonti, Centrum i Luleå vid norra hamn

Vi är Folktandvårdens specialistklinik som arbetar med barn och ungdomar som behöver speciellt omhändertagande av olika anledning.$Vi samarbetar också med tandvårdsteamen i Norrbotten och med privattandläkarna.$Vi ger råd och förslag till behandling, genom att besöka vårdgivarna och via distansöverbryggande, modern teknik.$Du behöver remiss från din tandläkare/läkare för behandling hos oss

Skeppsbrogatan 22, 971 28 Luleå - visa på karta
Ja