Folktandvården Köping

Om Folktandvården Köping

Folktandvården finns inom alla kommuner i Västmanland och erbjuder tandvård till barn, ungdomar och vuxna.

Ditt behov är utgångspunkten för den tandvård vi erbjuder. Det innebär att du ska ha möjlighet till regelbunden undersökning och behandling av dina tänder.
Folktandvården erbjuder även Frisktandvård - fräscha tänder till fast pris!

Folktandvården har öppet året om.

Vid akuta fall helgdagar ring 021-17 49 67 kl.11.00-12.00 för tidsbokning.

0221 - 264 00 Växelnummer
Glasgatan 27, 731 30 Köping - visa på karta