Ullvi-Tuna Barnmorskemottagning

Om Ullvi-Tuna Barnmorskemottagning

Du som är gravid komma på regelbundna hälsokontroller under hela din graviditet hos oss.

Förutom vård i samband med graviditet kan du hos oss också få preventivmedelsrådgivning, testa dig för könssjukdomar och göra cellprov.

Hos oss kan du också får rådgivning vid inkontinens och vaccinera dig mot HPV och livmoderhalscancer.

Glasgatan 27, Köping - visa på karta
Drop-in
Du behöver ingen remiss för besök hos oss.
Barnmorskemottagning