Öppet i morgon från 07:30

Folktandvården Pedodonti Helsingborg, Helsingborg

Järnvägsgatan 10B, plan 3, 252 78 Helsingborg

Folktandvården Pedodonti Helsingborg, Helsingborg

Vi tar emot barn och ungdomar som remitterats till oss från tandläkare, läkare och andra vårdgivare på grund av stor tandvårdsrädsla, allvarliga tandutvecklingsstörningar, komplicerade tandolycksfallsskador, kroniska sjukdomar, funktionsnedsättningar och neuropsykiatriska problem. På vår klinik arbetar specialistutbildad personal med stor erfarenhet av att möta barn och ungdomar i behov av specialisttandvård. Vi anpassar behandlingen utifrån barnets/ ungdomens behov och erbjuder en lugn miljö där vi arbetar för att skapa en trygg tandvårdssituation. Vi är Skånes största tandvårdsföretag med över en miljon besök varje år. Närmare hälften av skåningarna får idag sin tandvård hos oss.

Informationen uppdaterades 17:22 - 16 feb, 2021

Måndag - Torsdag : 07:30 - 17:00