Öppet måndag från 00:00

Vuxenpsykiatriavdelning 56 Helsingborg

Charlotte Yhlens gata 10, plan 5, målpunkt G, Helsingborg

Vuxenpsykiatriavdelning 56 Helsingborg

Till avdelningen kommer du som behöver psykiatrisk specialistvård. Vi tar även emot dig som har ätstörningsproblematik. Du kommer till oss efter utredning eller undersökning på en psykiatrisk mottagning. Eftersom avdelningen är en utbildnings- och utvecklingsavdelning är det sjuksköterskestudenter som är dina kontaktpersoner under din vistelse på avdelningen. Det är också studenterna som samordnar din utskrivning. Sjuksköterskestudenterna har stöd i en ordinarie sjuksköterska som ytterst ansvarar för vården.

Informationen uppdaterades 17:05 - 16 feb, 2021

Måndag - Söndag : 00:00 - 00:00