RunstensvÀgen 1, Handen

Pris frÄn: 199 kr

Pris frÄn: 199 kr

Pris frÄn: 799 kr

VĂ€lkommen till Synsam Haninge!

Behöver du hjÀlp med att skaffa glasögon eller linser? DÄ Àr du vÀlkommen till vÄr vÀlsorterade butik pÄ RunstensvÀgen 1 i Haninge Centrum. HÀr kan vÄra legitimerade optiker hjÀlpa dig med olika sorters synundersökningar. Du hittar glasögon, linser och tillbehör frÄn vÀlkÀnda mÀrken hos oss, och sjÀlvklart hjÀlper vi bÄde dig som behöver skaffa glasögon för första gÄngen eller dig som bara vill uppdatera din stil.

Undersök din syn hos oss

VÄra optiker pÄ Synsam Haninge Àr legitimerade och erfarna, sÄ du kan kÀnna dig trygg hos oss nÀr du vill undersöka din syn. Det kan vara aktuellt om du upplever nÄgon/nÄgra av dessa situationer, dÀr du:

• Har svĂ„rt att se pĂ„ olika avstĂ„nd
  • BesvĂ€ras av Ă„terkommande huvudvĂ€rk
  • Ofta har trötta ögon
  • Vill skaffa glasögon och/eller linser
  • Ska ta körkort

För oss Àr det viktigt att vi hjÀlper dig utifrÄn dina förutsÀttningar och behov. Alla Àr vÀlkomna, unga som gamla!

Skaffa glasögon hos Synsam Haninge

Vi pÄ Synsam erbjuder ett stort utbud av glasögonbÄgar frÄn olika mÀrken. KÀnner du dig osÀker pÄ vad som passar just dig finns vÄra rÄdgivare alltid pÄ plats för att hjÀlpa dig. Om du inte vill köpa dina glasögon erbjuder vi ocksÄ möjligheten att hyra dem, genom abonnemanget Synsam Lifestyle. Vi har naturligtvis ocksÄ solglasögon, linsvÀtska och massor med andra tillbehör i vÄr butik.

Olycksgaranti för att du ska kÀnna dig trygg

Synsam finns kvar som ett stöd för dig, Àven efter att vi undersökt dig och du fÄtt dina glasögon eller linser. Om dina glasögon gÄr sönder inom de första 365 dagarna sÄ tÀcks du av vÄr kostnadsfria olycksgaranti. Det betyder att vi reparerar eller byter ut dina glasögon Ät dig. Skulle du fÄ försÀmrad syn inom det första Äret fÄr du sjÀlvklart boka en ny synundersökning hos oss - utan extra kostnad.

Boka in dig hos oss pÄ Synsam Haninge - vÀlkommen!

Informationen uppdaterades 10:27 - 29 sep, 2022

Omdömen frÄn patienter

VĂ„rdkvalitet
TillgÀnglighet

Baserat pÄ 1 omdöme

16 sep, 2020

Hej jag har varit kund hos er under flera Är men just nu pÄ grund av Corona vill jag inte boka tid för synundersökning Àven om det Àr dags och samtidig min lÀsglasögon har gÄtt söder ,idag har vari pÄ er lokal i Haninge Centrum att bestÀlla en ny pÄ samma nivÄ men de sa att jag kan inte göra det och mÄste boka tid för ny Synundersökningar det bytider att ni ska bestÀmma för mig jag Àr helt besviken pÄ er tjÀnst.

TillgÀnglighet
VĂ„rdkvalitet