Läkarmottagningen Harplinge, Harplinge

Om Läkarmottagningen Harplinge, Harplinge

Vi arbetar för att du som bor i vårt närområde ska få närhet till vård och hälsa. Vi erbjuder därför läkarmottagning, bvc och distriktssköterska både i Getinge och Harplinge.Rehab erbjuder vi i Getinge. Vi har ett brett utbud av specialistmottagningar och samarbetspartners. Exempel är mottagningar inom astma-KOL, diabetes, rökavvänjning, resevaccination, mfl. Vi kan även erbjuda specialist inom öron-näsa-hals, samt samarbetsavtal med ortoped, ortopedtekniker, audionom för barn, medicinsk fotvårdsspecialist samt Kognitiv beteendeterapeut-KBT. Vi är anslutna till mina vårdkontakter där du bla kan förnya recept, om och avboka besök etc

Lista dig hos Läkarmottagningen Harplinge, Harplinge

Föreningsvägen 32 - visa på karta