Vårdcentralen Getinge, Getinge

Om Vårdcentralen Getinge, Getinge

Välkommen till Vårdcentralen Getinge/Harplinge!

Vi arbetar för att Du ska få närhet till vård och hälsa! Vi erbjuder besök hos läkare, distriktssköterska, barnavårdscentral och sjukgymnast på mottagning i både Getinge och Harplinge. Vår arbetsterapeut, kurator och psykolog kan Du träffa i Getinge.

Vi erbjuder också mottagning för Dig med astma/KOL, rökavvänjning, resevaccination, diabetes och rådgivning kring livsstil, kost, motion, tobak- och alkoholvanor.

Vi har samarbetsavtal med ortopedtekniker, medicinsk fotvårdare och audionom för barn.

Vi är anslutna till Mina Vårdkontakter där Du bl a kan önska receptförnyelse.

VÄLKOMMEN!

2,4

14:03 - 27 apr, 2020

4,2

11:35 - 04 apr, 2018 skrev:

Dålig kommunikation, allmänt rörigt och alt för stor personalomsättning vilket
gör det svårt att få rätt hjälp och förståelse.

1,5

18:21 - 19 dec, 2016 skrev:

Dålig administration, upplever att dem inte har någon större koll. Bra läkare, men det är det enda positiva.

1,8

09:30 - 18 okt, 2016 skrev:

Jag uppskattar min läkare mycket och även de sköterskor som jag under flera år har träffat på vårdcentralen. Tyvärr så har det blivit allt svårare att nå min vårdcentral eller att få hjälp vid både akuta och mindre akuta problem. Jag kommer därför nu att aktivt byta vårdcentral till en som fungerar bättre för mig och min familj.

2,0