Öppet, idag till 17:00

Första linjen unga norra, Hagfors-Munkfors-Torsby-Sunne

Vårdcentralen Hagfors Vårdcentralen Munkfors Zandergatan 1, Sunne Valbergsgatan 2, Torsby

Första linjen unga norra, Hagfors-Munkfors-Torsby-Sunne

Till oss kan du vända dig med frågor om du är deppig och mår dåligt, känner dig orolig eller rastlös, har svårt att koncentrera dig, ofta hamnar i bråk med kompisar eller föräldrar, skadar dig själv, är eller har varit utsatt för våld, dricker mycket alkohol eller har börjat använda droger eller bara behöver någon att prata med. Hos oss kan du och dina närstående få råd, stöd och behandling. Alla som arbetar här har tystnadsplikt. Vi finns för dig som bor eller studerar i Hagfors, Munkfors, Sunne eller Torsby. Du kan ringa för rådgivning eller lämna meddelande på röstbrevlåda. Ibland kan det vara svårt att förklara sina funderingar eller vad man vill ha hjälp med. Då kan du be någon annan att ta kontakt med oss, till exempel skolkurator, ungdomsmottagning, föräldrar eller en kompis. Du kan få rådgivning via telefon eller boka in ett möte där vi träffas och pratar. Enhetschef Birgitta Persson 010-83 479 79

Informationen uppdaterades 16:01 - 9 jun, 2021

Måndag - Tisdag : 10:30 - 11:30