Vårdcentralen Cityhälsan Söder, Norrköping

Om Vårdcentralen Cityhälsan Söder, Norrköping

Till vårdcentralen Cityhälsan Söder, är alla välkomna - gammal som ung. Vi erbjuder trygg och säker hälso- och sjukvård med hög kvalitet. Vi har bred kompetens och mångårig erfarenhet. Vi vill arbeta förebyggande och stimulera till en sundare livsstil. Vi arbetar utifrån primärvårdens honnörsord - tillgänglighet, kontinuitet, primärt ansvar, närheten, helhetssyn och samverkan.

Lista dig hos Vårdcentralen Cityhälsan Söder, Norrköping

Södra Torget 2, Norrköping - visa på karta
Nej

Vårdcentralen Cityhälsan Söder, Norrköping

3,0

18:42 - 27 maj, 2020 skrev:

Fick en tid mycket snabbt, lugnt och fint bemötande samt ställde relevanta frågor vid tidsbokningen.

4,2

17:03 - 22 maj, 2020 skrev:

Det går inte att prata med personalen på telefonem. Sjuksköterskor är aroganta, inkompetenta, kastar telefonen och avbryter samtal. Mitt omdöme är mycket negativt.

1,5

20:56 - 04 maj, 2020

1,0

12:25 - 12 mar, 2019 skrev:

Mina två senaste besök var väldigt positiva, mycket bra läkare. Den senaste, Smirnova, lättsam, trevlig och vad jag kunde bedöma noggranna undersöningar samt behärskade svenska språket bra.

4,2

10:29 - 20 jan, 2018 skrev: