BB återbesök och amningsmottagning, Västmanlands sjukhus Västerås

Om BB återbesök och amningsmottagning, Västmanlands sjukhus Västerås

Hit kommer mamma och barn som skrivits ut från BB för läkarbesök och provtagning. Hit kommer också gravida kvinnor för lättare behandlingar före förlossningen.

Om du har amningsproblem kan du få stöd och hjälp på amningsmottagningen under hela amningsperioden. Besöket är gratis fram till 40 dagar efter förlossningen. Därefter kostar besöket 280 kr.

Vi har speciell utbildning i amning och bröstmjölk.

Västmanlands sjukhus Västerås, Västerås - visa på karta
  • Måndag - Söndag 08:00 - 16:00 Telefonsvarare